Digitalni marketing je nedvomno dejavnost, ki je po eni strani, zelo široka, po drugi strani izjemno dinamična, po tretji pa, posledično zaradi vedno večje vpetosti digitalije v poslovno in vsakdanje življenje vsakega izmed nas, tudi interesantna za vedno večji krog ljudi, podjetij in posamenzih interesenih skupin.
V spodnjem prispevku si lahko preberete predvsem kako digitalni marketing pomaga izboljšati spletno prisotnost in vidnost nekega podjetja, dodatno pa je pojasnjena tudi razlika med spletnim in digitalnim marketingom ter kako se lotiti digitalnega marketinga, v kolikor smo začetnik.
Kako digitalni marketing vpliva na izboljšanje spletne prisotnosti?
Vsi, ki so kadarko obiskali kak tečaj za digitalni marketing ali prebrali kakšno literaturo na temo digitalnega trženja, vam bodo znali povedati, da danes digitalijo in nastop na spletu, moramo obravnavati celostno, saj na digitalnem področju nenehno poteka boj med različnimi spletnimi kanali, ki se vsak po svojih močeh trudijo, da bi ljudje, ko se odpravijo na splet, uporabljali njihova orodja.
Zato v svet digitala (na spletu) sodijo tako spletni iskalniki, socialna omrežja, forumi, platforme za nakupe in igranje iger, blogerske skupnosti in še kaj, če pa smo na vseh teh prisotno na pravilen način, pa ima slednje za posledico, da se bolj izboljša spletna prisotnost in vidnost našega podjetja.
Analiza digitalnega marketinga
Digitalni marketing je med vsemi medijskimi kanali, zanesljivo spletni kanal, ki omogoča najlažje, najhitrejše, najcenejše in pa tudi najbolj natančno spremljanje učinkovitosti digitalnega spletnega nastopa.
Analiza digitalnega marketinga je zato veda vezana na spremljanje najrazličnejših spletnih in digitalnih kanalov, kar se pa tiče konkretno nastopa spletnih strani, pa se digitalni napredek spletnih strani meri kar s pomočjo analitičnih orodij, kot so Google analitika in podobni.
Tudi pri snovanju novih spletnih strani je predhodno potrebna temeljita analiza trga, ki je v digitalnem svetu, že prisoten, sicer pa so med najbolj uporabljanimi analizami za potrebe digitalnega marketinga, naslednje:
- analiza ključnih besed in analiza spletne strani (za potrebe spletne optimizacije)
- tehnična analiza spletnih strani (za potrebe izboljšav konverzij in večanja prodaje)
- strateške analize za potrebe celovitega marketinškega pristopa podjetja v digitalnem svetu
Preko socialnih omrežjih je primerno biti prisoten na pristen, naraven, sproščen in tudi duhovit način, saj socialna omrežja ljudje, uporabniki spleta, uporabljamo predvsem za druženje, zabavo, prosti čas in podobno. Zato bodo boljši spletni nastop na družbenih omrežjih gradila tista podjetja, ki obladajo sproščeno, duhovito in seveda atraktivno komunikacijo na družbenih medijih.
Po drugi strani, se moramo za spletno prisotnost čez ostale spletne kanale, boriti drugače. Spletna prisotnost preko lastne spletne strani se gradi z ambicijo, da na našoi spletno stran pride vedno več obiskovalcev. Ena izmed poti za slednje pa je, da pripravljamo blog z zapisi, optimiziranimi na ključne besede, ki jih uporabniki spletnih iskalnikov vtipkajo v iskalnike ter poskušamo na svojo spletno stran, pritegniti nove obiskovalce preko zanimiv, koristnih in uporabnih spletnih vsebin na blogu.
Prednost organskega, naravnega izboljševanja prisotnosti in spletne vidnosti, skozi spletno optimizacijo (t.i. SEO) se kaže skozi povečan obisk spletne strani, ob tem, da nam za ta obisk ni potrebno najemati plačljivih spletnih oglasov, učinek takšne gradnje spletne vidnosti in prisotnosti v iskalnikih pa je tudi viden dlje časa, kot, če za svojo spletno prisotnost uporabljamo plačljivo, npr. google oglaševanje.
Zelo koristna delavnica na temo izboljšanja spletne prisotnosti je kar Googlova delavnica Digitalna garaža.
Kaj je digitalni marketing in kakšna je razlika med spletnim in digitalnim marketingom?
Medtem, ko digitalni marketing velja za širok pojem in zajema spletni marketing IN še vso ostalo prisotnost podjetja ali posameznika na ostalih digitalnih medijih (sms, digitalni panoji, email marketing, video marketing, marketing na igračarskih platformah), velja, da je spletni marketing osredotočen pretežno in zgolj na nastop podjetja ali posameznika, na spletu.
V kolikor ste začetnik na področju spletnega marketinga, je priporočljivo, če predhodno opravite kakšno izobraževanje na temo spletnega marketinga.
Priporočljivo: Kako se bo digitalni marketing razvijal v prihodnje – trendi
Kako se lotiti začetkov v digitalnem marketingu?
Začetniki v digitalnem marketingu, se lotite svojega posla, predvsem z naslednjimi usmeritvami:
- zavežite se učenju, akciji in testiranju metod, ki jih zasledite na internetu. Saj brez tega, da boste sami testirali kaj naj spletu deluje in kaj ne, ter brez tega, da boste prehodili svojo digitalnbo pot, ne bo šlo.
- pred začetkom svojega digitalnega nastopa poskušakte pridobiti kakšne Vodnike na temo digitalnega marketinga in se dobro poučite o razlikah med nastopom na različnih spletnih platfromah in kanalih
- analizirajte trg, pri čemer vam naj bo dober pokazatelj, da se z nekim produktom splača odpraviti na področje digitalnega trženja, že to, da na tem produktu obstaja konkurenca. Bolje imeti več konkurence, kot, da konkurence na spletu sploh ni – saj neprisotnost konkurence lahko pomeni, da trga za svoje artikle na spletu, sploh ni.
- za pomoč pri vaših začetkih pri digitalnem nastopu se obrnite na tiste, ki preko spleta tržijo uspešno že dlje časa. Če je mogoče, si za svoj digitalni nastop, izberite mentorja. Saj boste navkljub nešteto ibiskanim delavnicam (in prebranim vodnikom), preprosto v nenehno spreminjajočem se digitalnem svetu, vedno znova imeli vprašanja, ki potrebujejo hitre odgovore.
Koristno in uporabno: Digitalni marketing za začetnike – vodniki
Oznake: digitalni marketing