OGLAŠEVANJE NA SPLETU – POMOČNIK S SVETU ONLINE TRŽENJA?

OGLAŠEVANJE NA SPLETU – POMOČNIK S SVETU ONLINE TRŽENJA?

Oglaševanje na spletu zajema oglaševanje na vseh spletnih platformah kot so na primer Google, Fcebook ali Instagram. Je ena izmed ključnih strategiji za vsa podjetja, ki del svojega trgovanja upravljajo na spletu.

oglaševanje na spletu

ZAKAJ SE SPLAČA VLOŽITI DENAR V OGLAŠEVANJE NA SPLETU?

Oglaševanje na spletu omogoča ciljno oglaševanje ožji izbrani publiki glede na vaše interese in na fazo nakupovalnega procesa. Drugačen oglas boste uporabili za stranke, ki so še na začetku in se še le zanimajo za izdelek ali storitev, drugačen pa za tiste, ki so se že odločili, da bodo kupili, zdaj pa jih zanima, če ste boljši vi ali konkurenca. Dobro narejena strategija spletnih oglasov bo peljala stranko od začetka nakupovalnega procesa proti koncu brez da bi opazil.

KAKŠNE SO MOŽNOSTI SPLETNEGA OGLAŠEVANJA?

Predstavili vam bomo 3 tipe spletnega oglaševanja:

  1. GOOGLE ADS

Spletno oglaševanje se verjetno najbolj pogosto opravlja na platformi spletnega brskalnika Google. Zakaj? Ker na Googlu smo dobesedno vsi. Tud tisti, ki ne uporabljajo socialna omrežja kot sta Facebook, Instagram ali LinkedIn uporabljajo za iskanje informaciji Google. Tako da tam “dobite” res vse.

  1. FACEBOOK IN INSTAGRAM OGLAŠEVANJE

Facebook in Instagram oglaševanje je platforma za B2C usmerjena podjetja. Na profile vašega podjetja si najprej naložite orodje Pixel, ki bo sledilo vsak korak spletnik obiskovalcev in vam pomagal kakovostno spremljati obnašanje na profilih. S skrbno izbranimi ključnimi besedami boste pol ustvarili učinkovite kampanje, ki povečajo vaš dobiček.

  1. LINKEDIN OGLAŠEVANJE

LinkedIn je platforma predvsem za B2B podjetja in je odličen tudi za pridobivanje novih poslovnih partnerjev ali delavcev. Orodje za sledenje aktivite na LinkedInu – LinkedIn Inside Tag – vam bo pomagal s ustrezno optimizacijo vašega profila ter oglasa.

KAKŠNE SO VRSTE SPLETNIH OGLASOV?

Oglaševanje na spletu ima veliko vrst. Tukaj vam predstavimo samo ta najbolj pogosto uporabljene:

Slikovna pasica – je vrsta grafičnega oglasa v formi pasice, ki vsebuje CTA gumb, ki poziva potencialne stranke k obisku. Obstajajo statične ali animirane.

Tekstovni oglas – med tekstovne oglase spada na primer Googlov Adsense program, ki prikazuje relevantne vsebine na podlagi iskanja.

Oglas v pojavnem oknu – tako imenovani PopUp deluje na podlagi presenečenja in “ugrabitve” pozornosti. Grafično polje se pojavi, ko stranka namerava oditi iz spletne strani ali narediti korak naprej v nakupovalnem procesu.

Večpredstavnostni oglasi – taki oglasi vsebujejo večpredstavnostne elemente kot so zvok, video, animacije, Java skript in druge. Spada pa med bolj agresivne načine oglaševanja in za to moramo s uporabo takega oglasa paziti, da ne bi imel negativnega učinka.

 

Ali smo vam razložili temelje oglaševanja na spletu? Upamo, da ja! Za vprašanja pa smo vam vedno na voljo.