Spodaj je napisano kaj je pomembno za uspeh preko internetne strani.
V okviru nasvetov za internetni marketing, si v tem prispevku, poglejmo enega izmed izjemno učinkovitih spletnih pristopov k spletnemu nastopu in trženju preko interneta.
Kot vemo, je spletna stran, danes praktično že nuja in obveza vsakega podjetnika, ki razmišlja o širjenju in optimizaciji svojega poslovanja.
Čeprav med pridobivanjem novih poslov in iskanjem novih kupcev, še vedno velja za najbolj učinkovito metodo pridobivanja novega posla, ustno priporočilo, je treba vedeti, da iz leta v leto, narašča tudi pomen pridobivanja novih poslov preko povsem neznanih ljudi, mrež in interneta. Saj, če ostanemo na na nivoju kjer posel pridobivamo izključno preko priporočil, nas bodo pač tista podjetja, ki uporabljajo tudi ostale kanale za iskanje novih kupcev, preprosto prehitela.
Zato se je pomembno zavedati, da je internet, kot najhitreje rastoč in razvijajoč se prodajni in spletni kanal, za mnoge podjetje že vodilna usmeritev tega, kam bomo v prihodnosti našega poslovanja, usmerili aktivnosti in delovanje našega podjetja.
Pomen prve spletne strani (home page)
Ko imamo enkrat spletno stran postavljeno, ni potrebno ogromno do ugotovitve, da je najbolj izpostavljena in vidna največ ljudem na očeh, naša prva, tako imenovana home page, stran.
Na njej imamo izpostavljeno našo blagovno znamko, preko imena blagovne znamke, pa nas na internetu najdejo tudi vsi tisti, ki so za nas slišali, v tako imenovanem “offline” svetu, se pravi na ulici, v gostilnah, na obiskih in drugod…
Od izgleda prve strani je odvisen tudi naš prvi vtis, ki ga damo našim spletnim obiskovalcem.
Če zdaj že vemo, da so si sicer prvi vtis naši spletni obiskovalci o nas ustvarili že, ko jim je nekdo za nas povedal na ulici, pa moramo hkrati upoštevati, da prvi vtis spletne strani s prvo stranjo, naredimo za vse tiste obiskovalce, ki za nas še niso slišali.
Teh pa, če se spletnega nastopa, lotimo resno, bo iz dneva v dan več.
Na konkretnem primeru, z dovoljenjem avtorja, si poglejmo primer izjemno učinkovite spletne strani in pokomentirajmo najpomembnejše elemente, ki jih prva spletna stran mora imeti z namenom, da pusti odličen/vrhunski prvi vtis.
Kot lahko vidite na sliki, povezava do spletne strani, pa tudi tukaj, so nekateri elementi na prvi spletni strani ključni, za uspeh spletne strani.
Kaj je pomembno za uspeh preko internetne strani?
Ključni elementi spletne strani na vhodni strani
Gremo po vrsti:
Prvi vtis in hitro jasno sporočilo kaj stran ponuja:
- na zgornji sliki lahko vidite in v eni sekundi, ko pridete na spletno stran, ugotovite, kaj spletna stran ponuja. V tem primeru gre za spletno stran, ki ponuja raznovrstne team building programe,
- ključni element uspešne vhodne strani je tudi jasno izražena unikatnost in edinstvenost spletne strani. Team building programe prav gotovo ponuja več spletnih strani – tako kot vaše produkte in storitve. Zato je ključno, da vaša spletna stran, svojo ponudbo pove in pokaže na drugačen način. ETC adriatic ima slednje izraženo s stavkom izjemni dogodki za izjemne ljudi. Zraven tega pa so na spletni strani prisotni še ostali besedni pozivi in slogani: zabavamo vas ne glede na letni čas, zabavno, premišljeno, drugačno kreativno z izkušnjami, itd…
Izbor barv na spletni strani je dinamičen, a ne agresiven. Rdeče barve bi preveč kričale, zelene preveč pomirjale, kombinacija črne in modre pa odlično sodi k ponudbi in zgodbi, ki govori o team building programih, ki so bolj dinamični in drugačni.
- tudi osnovni meni na prvi strani je izjemno razpoznaven in lahko razumljiv. Uporabnik z enim klikom pride na ativnosti, izlete, lokacije, blog in več informacij o ponudniku (meni o nas). iz zastavic je razvidno da podjetje etc adriatic nastopa na več trgih (slovenija, hrvaška, angleški trg,..), s čimer še samo povečuje kredibilnost spletni vhodni strani.
če se odpravimo po spletni vhodni strani naprej, sledijo osnovnemu sliderju, predstavljeni različni team building programi, pri čemer priporočamo, da na svojo prvo stran vedno postavite tisto ponudbo, ki jo želite intenzivno tržiti ali imate na njej največjo maržo ali se najbolje prodaja.
ETC adriatic ima tako v več stolpcih po tri, predstavljene naslednje programe:
- indooor treasure hunt
- newyorška borza
- food market
- grand prix dirka
- tišina snemamo
- etc treasure hunt
Indoor treasure hunt
Indor treasure hunt je aktivnost, kjer postane cela zgradba, v kateri se odvija igra, kar celotno igrišče. Igra je izjemno eksplozivna in namenjena za notranje prostore, zato pa tudi zelo privlačna za mrzle in zimske dni.
V tej igri iskanja zakladov udeležencem teambuildinga organizatorji nastavijo po celotni stavbi zaklade, udeleženci pa se morajo gibati od prostora do prostora in na podlagi navodil, čimprej najti te zaklade.
Newyorška borza
Newyorška borza je v bistvu simulacija new yorške borze. Cilje igre je da udeleženci čim bolj uspešno trgujejo z vrednostnimi papirji, pri tem pa se seveda odlično naučijo svojih komunkacijskih in pogajalsko, prodajalskih sposobnosti. Organizator med samo simulacijo new yorške borze poskrbi za različne ekonomske in druge vplive, ki vplivajo na ceno delnic in vrednostnih papirjev, tako, da udeleženci teambuildinga igrajo v bistvu pod različnimi gospodarskimi in drugimi vplivi.
Food market
Food market je namenjen kuhanju, Zelo primerno je na prvi spletni strani predstavljena igra food market, ki v bistvu skozi kuliariko spodbuja, da udeleženci kuhajo, se zdravo prehranjujejo, obenem pa ostajajo v svoji top formi. Igra je hkrati zabavna, obenem zasleduje določene organizacijske cilje, v kočni fazi igre pa je cilj, da skuhano hrano in servirano hrano, udeleženci teambuildinga tudi dobro prodajo.
Grand prix dirka
Grand prix dirka že z imenom pove, da je igra namenjena tekmovanju v dirkanju, je pa pri tej igri treba vedeti, da gre verjetno za eno izmed najbolj priljubljenih iger iz programa etc adriatic – kar odlično zasleduje navodilo zgoraj, kjer smo pojasnjevali, da je ključno, da na prvo stran postavite ponudbo in programe, ki se najboljše prodajajo ali imajo najboljšo ceno (maržo). Igra sama je izjemno dinamična, primerna za teambuilding evente tako zunaj kot v notranjih prostorih.
Tišina snemamo
Tišina snemamo je kreativna delavnica, ki traja v povprečju od 3 do 5 ur. Udeleženci se razdelijo v več skupin, vsaka skupina pa ima možnost napisati, režirati, snemati in igrati v lastnem filmu.
V drugem delu igre udeleženci pišejo scenarije, razvijajo ideje in snemajo.
Igra je izjeno primerna za skupine in podjetja v katerih želijo vodje svoje zaposlene spodbuditi h kreativnosti.
ETC treasure hunt
je igra skupinskega lova za zakladom na prostem. Lahko se jo organizira na morju, v gorah, na prostem, v piknik prostorih, itd…. Na različnih točkah podjetje etc podstavi miselne uganke, motorične zagonetke, foto in druge izzive in drugo. Na ta način igra spodbuja k temu, da se udeleženci gibajo po prostoru, hkrati pa rešujejo določene ovire in izzive pred seboj.
Dodatni elementi spletne strani na vhodni strani
Ni nepomembno vedeti, da iz prve, vhodne spletne strani, kažejo povezave na notranje strani vsakega izmed podrobneje predstavljenih programov.
Med ostale ključne elemente, ki morajo biti na učinkoviti vhodni strani spletne strani, lahko z skrolanjem navzdol po spletni strani, opazite še, da ima spletna stran povezave do blog zapisov, in pa seveda reference ter izjave strank.
Reference in že obstoječi kupci ter njihove izjave so najboljši dokaz, da se neka ponudba (storitev ali izdelek) odlično prodaja), zato je treba vedeti, da bi vsaka prva spletna stran, morala imeti objavljene reference in dokaze o tem, komu je že prodala in kdo so njeni kupci.
Tudi ne nepomemben detajl na prvi strani je malenkost več informacij o tem kdo sploh spada v ekip predstavljeno na speltni strani.
Podjetje etc ima to zelo lepo razdelano na prvi strani v zavihku “kdo smo”.
Kot zadnja informacija in napotek za lepo in z dobrim vtisom, izdelano prvo stran, je pomembno, da spletno stran strukturiramo tako, da pušča čim več belega, prostega prostora, saj je pomembno, da so elementi na strani vidni, jasni, logično postavljeni in opazni.
Če so posamezne rubrike ali produkti natiščani preveč skupaj… bomo samo imeli težave s tem, da naši spletni uporabniki ne bodo dovolj hitro ujeli bistva sporočila naše spletne strani. Kar pa bo imelo za posledico, da bodo iz prve strani odšli dol, namesto v njene globine in raziskovanje vsebine, še naprej.
Če je le mogoče, na prvo stran, tako kot je podjetje etc, postavite še lead magnet – to je “konverzijska past”, ki ponudi nekaj v brezplačno, a hkrati vzame od spletnih obiskovalcev elektronski naslov. Preko katerega kasneje za vaše obiskovalce opravljate e amil marketing.
Ključne besede: Kaj je pomembno za uspeh preko internetne strani?