V okviru storitve vrhunske optimizacije spletne strani (kjer priporočamo tudi članek Kako prepoznate poceni (in po vsej verjetnosti neučinkovito) optimizacijo spletnih strani, je spodaj prikazan primer kako optimizirati spletno stran za urejanje okolice.
Osnova za optimizacijo spletne vsebine (lahko je landing page, lahko je blog zapis, lahko je home page, …), je seveda najprej pregled konkurence na trgu, ker pa je Google največji spletni isklanik, na katerem se nahaja največ spletnega prometa, bomo najprej ta trg in stanje za ključno besedo “ureditev okolice” preverili na prvi strani Googla:
Že prva stran Googla razkrije, da je za ključno besedo urejanje okolice, zakupljen oglas (kar lahko nakazuje, da je ključna beseda urejanje okolice, tržno zanimiva), sicer pa nadaljni pogled na prvi strani razkrije, da se na to ključno besedo, na vrhu Googla, pojavi zemljevid s ponudniki za urejanje okolice.
To pomeni, da bomo najbolje optimizirali našo spletno stran za urejanje okolice tako, da se najprej poskušamo tudi sami uvrstiti na zemljevid (ker tega, ker je na vrhu prve strani), pač vidi največ ljudi.
Vpis naše spletne strani (s ponudbo za urejanje okolice) opravimo čez Google my bussines, kjer pa moramo predvsem biti pozorni, da navedemo naše točne kontaktne podatke, med izbiro dejavnosti pa poiščemo takšno, ki najbolj opisuje storitev urejanja okolice.
Obenem je zelo dobro, da imamo na svoji spletni strani, čimbolj jasno in natančno opredeljeno in opisano storitev urejanja okolice, ker je pogoj za prikaz v Googlovih zemljevidih skladnost ponujanega (na zemljevidu) s tistim, kar se skriva za klikom na pikico na zemeljevidu.
Če poenostavimo: če želite biti rangirani v Googlovih zemljevidih na točno določeno besedo, mora vaša spletna stran biti optimizirana na tisto ključno besedo. Kaj se je potrebno upoštevati pri optimizaciji spletne strani na točno določeno ključno besedo, pa je podrobno predstavljeno v članku Optimizacija spletnih strani za Googlove top pozicije – avtor Matija Zajšek.
Da torej pridemo do konkretnega odgovora kako optimizirati spletno stran za urejanje okolice, sta torej ključna dva odgovora:
- pregled konkurence na prvi strani Googla
- odlična in top optimizacija naše “pristajalne spletne vsebine” -strani, ki želimo, da se spletnim interesentom, ki vtipkajo “urejanje okolice” prikaže v Googlu.
Tak primer, onsite seo optimizirane spletne vsebine na temo urejanja okolice, si lahko ogledate na povezavi, sicer pa boste opazili, da dobro optimizirana spletna stran na točno določeno besedo, upošteva:
- uporabo ključne besede v naslovu in prvem odstavku besedila
- nekajkratno ponovitev ključne besede (urejanje okolice) v celotnem besedilu
- omembno ključne besede v SEO naslovu in meta opisu
- optimizirane slike na ključno besedo “urejanje okolice”
- dodan video iz youtuba na ključno besedo urejanje okolice
Dodatne informacije o tem kako optimizirati spletno stran na katerokoli ključno besedo, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu: