Področje optimizacije spletnih strani je polno sporazumevanja z ljudmi. To pomeni, da je dobro za vse SEO pisce, da vedo kako najbolje prikazati vsebino svoje spletne strani glede na razmišljanje strank. Zato preberite spodnji članek: Psihološki triki v spletni optimizaciji.
Psihološki triki zunaj spletne strani na primeru Pisarniški stoli
Svojo spletno stran lahko optimiziramo kolikor hočemo, ampak če je nihče ne obišče, potem izgled naše spletne strani ni vreden nič. Zato se moramo potruditi, da našo spletno stran obišče čim več ljudi. To naredimo tako, da optimiziramo zunanji izgled spletne strani.
Prvi način urejanja spletne strani iz zunanjosti je, da spremenimo naslov. Številne statistične raziskave so pokazale, da več ljudi obišče spletne strani, ki imajo v naslovu nekakšno številko. Tukaj imamo v mislih naslove, ki nam povejo pribljižno koliko vsebine imajo članki.
Pri naslovu je tudi dobro upoštevati pravilo “so what?”. To pravilo nam pove, da moramo v naslov svojega članka vnesti razlog, oziroma nek pomen, ki bo bralcem povedal zakaj bi sploh obiskali naš članek.
Drugi način urejanja zunanjosti spletne strani je preko meta opisa. Meta opis je kratko besedilo, ki se pojavi pod naslovom spletnih strani na spletnih iskalnikih. To besedilo na hitro opiše vsebino članka in nam ponudi prvi vtis o vsebini. Zato je meta opis zelo pomemben pri optimiziranju spletnih strani.ž
Dober primer optimizacije začetnega ogleda spletne strani preko naslova ter meta opisa lahko vidimo na spletni strani Pisarniški stoli Pohištvo123.si. Spletna stran je zelo dobro optimizirana in vam priporočamo, da jo uporabljate kot vzgled pri gradnji svoje spletne strani.
Psihološki triki v spletni optimizaciji znotraj spletne strani
Končno lahko začnemo z uporabo psiholoških trikov znotraj svoje spletne strani. In začeli bomo s preprečevanjem tega, da nam stranke pobegnejo po prvem ogledu spletne strani.
Psihološki triki ob prvem pogledu na spletno stran na primeru Pleksi steklo
White space pravilo pravi, da morajo spletne strani s veliko vsebine imeti dovolj “belega prostora”. Tega ne vzamite dobesedno, saj vam ne govorimo, da spremenite odzadje svoje spletne strani. Namesto tega nam pravilo pravi, da se moramo omejevati pri količini besedila.
Stranke po vsej verjetnosti niso obiskale naše spletne strani za tri ure branja, zato nočemo, da naša spletna stran izgleda kot notranjost knjige “To je prerok Muhammad”. Svoj članek bomo zato razdelili na odstavke ter med njimi puščali dovolj prostora ter tako preprečili takojšnjo odganjanje bralcev.
Iz podobnih razlogov bomo na stran vključili tudi grafične motnje, kot so slike ter grafi. To bo imelo podoben učinek kot pravilo white space in bo tudi pomagalo, da kadar bodo stranke brale besedilo, se ne bodo utrudile, ter se bodo kdaj pa kdaj ustavile ob sliki. Pravilo, ki se ga tukaj držimo je, da mora na ekranu naših strank vedno biti vsaj ena grafična motnja.
Dober primer takšnega načina uporabe psiholoških trikov lahko vidimo na spletni strani Pleksi steklo Termotom.si. Spletna stran je večinoma informacijska in ima zelo dobro urejeno optimizacijo. Očitno je, da je spletna stran profesionalna, saj ima zelo dobro urejen tudi navigacijski sistem po strani ter zelo značilen izgled.
Psihološki triki skriti v vsebini spletne strani na primeru Prezračevanje
Da stranke še dlje zadržimo na svoji spletni strani pa uporabimo drugačne psihološke trike. Psihološki triki v spletni optimizaciji se tukaj uporabljajo drugače.
Prvi trik za ohranjanje strank na naši spletni strani za čim več časa se imenuje bucket brigade. Bucket brigades so stavki, ki se pojavijo med vsebino samega članka. Ti stavki niso del nobenega odstavka in izstopajo. Izstopajo lahko tako, da jim spremenimo naklon. Stranke se tako tudi počutijo bolj vključene in jim damo občutek, da je ta članek napisala oseba.
Drugi način uporabe psihologije pri SEO je grajenje zank v besedilih. To pomeni, da v besedilu vsebino povezujemo vse skozi poglavja. V poglavjih omenjamo druga poglavja in strankam namigujejo naj na hitro preskočijo na neko drugo poglavje. Tako bodo stranke več časa potovale po naši spletni strani.
Spletna stran Prezračevanje – Varčevanje Energije jedober primer uporabe psiholoških trikov v vsebini spletne strani. Spletna stran je informacijska, kar pomeni, da ima veliko vsebine ter besedila. Stran mora zato ohranjat zanimanje strank in nam zato daje možnost, da vidimo delovanje psiholoških trikov v praksi.
Razlogi za psihološke trike v SEO na primeru spletne strani Pnevmatike
Psihološki triki v spletni optimizaciji obstajajo iz večih razlogov.
Mogoče želimo, da naše stranke na naši strani preživijo več časa. To običajno želimo zato, ker Googlov algoritem zaznava, kako dolgo so ljudje na spletnih straneh in tiste, na katerih ljudje preživijo več časa dvigne višje na svojem iskalniku.
Psihološke trike lahko tudi uporabimo zato, ker preprosto želimo, da naše stranke ne zapustijo naše strani zaradi dolgočasja. Podoben razlog je tudi, da želimo, da stranke ob prvem izgledu spletna stran bolj privlači.
Phihološki triki v spletni optimizaciji so uporabni tudi za pritegovanje strank, preden splov pritisnejo na našo spletno stran. Takšni triki so aktivni zunaj samega članka, ampak so skoraj bolj pomembni kot ostali triki v tem članku.
Psihološki triki v spletni optimizaciji so najbolj pogosti na uspešnih spletnih straneh. Zato lahko veliko primerov vidimo na spletni strani Pnevmatike Gumitehna.si. Ta prodajna spletna stran vam nudi različne vrste gum, pnevmatik, platišč ter profilov po ugodni ceni.
Podobni SEO članki
Če vas zanimajo SEO članki, vam priporočamo obisk spletne strani Seo-Praktik.si, profesionalna spletna stran fokusirana na optimizaciji spletnih strani. Polna je uporabnih trikov in namigov, ki jih boste potrebovali, če boste kdaj želeli zgraditi svojo spletno stran.
Če pa vas bolj zanima takšna vsebina ampak v videjo obliki pa vam priporočamo spodnji videjo: